№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Історія України | Тематичний контроль. |
2. | Хімія | Онлайн консультація на 2 уроці. Тема уроку : Значення Періодичної системи Менделєєва, опрацювати параграф 14 -15 за підручником виконати вправу ст 84 |
3. | Географія | Тема уроку : Форми земної поверхні . Переглянути відео, зробити короткий запис. розглянути геохронологічну таблицю .https://youtu.be/w7N09HqEI_Y Опрацювати параграф 16 Робота по карті .геологічна будова |
4. | Англійська мова | Grammar Правила на стр. 64 many, much, a lot of, lots of, loads of - перекладається як "багато", але! many - вживається лише зі злічувальними іменниками (many cities, many hotels), частіше у питаннях та заперечних реченнях; much- вживається лише з незлічувальними іменниками (much money, much coffee), частіше у питаннях та заперечних реченнях a lot of, lots of, loads of - вживається як з незлічувальними, так і зі злічувальними іменниками (a lot of tea, lots of problems), частіше у стверджувальних реченнях A little - "небагато, трошки", з незлічувальними іменниками в стверджувальних реченнях (I have a little milk.) A few - "небагато, трошки", зі злічувальними іменниками в стверджувальних реченнях (I have a few flowers.) How many... ? - вживаємо зі злічувальними іменниками аби запитати про кількість How much... ? - вживаємо з незлічувальними іменниками аби запитати про кількість Рекомендую переглянути відео для закріплення матеріалу https://www.grammar.cl/Notes/Much_Many_Lot_Few.htm SB p. 23 ex. 4 (обвести правильне слово) Homework WB p. 85 ex. C (обвести варіант a, b, c), D (обрати правильну відповідь), Е (вставити репліки у діалог) |
5. | Фізика | Тема. Контрольне тестування з теми “Температура.Внутрішня енергія. Теплопередача” Дз Повторити §1-9, переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pEWQWPX-3uA https://www.youtube.com/watch?v=Gr0Zh6bFpXs виконати онлайн вправи https://learningapps.org/7905374 |
6. | Фізична культура | Варiативний модуль "Волейбол". Техніка безпеки під час занять волейболом. https://youtu.be/GxX1tNswxjk?si=rGdH6yIVgL9E-oyq Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Спеціальні вправи для розвитку спритності. (переглянути за відео посиланням та виконати). https://youtu.be/1L534_r8C3A?si=rJJNChI5QSXAQZfG Орієнтовний навчальний норматив- передача м'яча двома руками зверху через сітку в парах. Друга передача через гравця зони 3 Переглянути за відео посиланням. https://youtu.be/u7d45NmZxDo?si=jlU0MXDPTTwhBReg https://youtu.be/2AIT3POv6pU?si=CFM1iQeQEw7YPFxo Д/З. Переглянути за відео посиланням. Навчальну гру з волейболу. |
7. | Основи здоров’я | Тема: Ризики воєнного часу. Захист життя і здоров’я в зоні бойових дій, на окупованих і деокупованих територіях. Захист під час обстрілів, бомбардувань. Шляхи і правила евакуації. Вибір надійного укриття. Як діяти під завалами. Види техногенних аварій, які виникли внаслідок воєнних дій. Дії під час хімічної та радіаційної небезпеки. Контакти з озброєними людьми. Переглянути презентацію: Д/З- : (на вибір) Дії людини під час хімічної небезпеки. Дії людини під час радіаційної небезпеки.(скласти пам’ятку, доповідь, презентацію) |
Немає коментарів:
Дописати коментар