№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Хімія | Тема уроку : Хімічний зв'язок. Ковалентний полярний неполярний Переглянути відео, зробити короткий запис https://youtu.be/zb9U1j1mAKQ
Опрацювати параграф 20 по підручнику |
2. | Німецька мова | підсумковий урок з теми «Будні», контроль формування навичок аудіювання та читання. Hausaufgabe: повторити лексику з теми «В універмазі» |
3. | Фізика | Тема. Агрегатні стани речовини. Фізичні властивостей твердих тіл, рідин і газів. Кристалічні та аморфні тіла. Дз опрацювати відеоурок за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=7tHFltahi0U https://www.youtube.com/watch?v=BDnWMjzDzrc Прочитати §10. Розв’язати Впр.10 №1-3 Виконати онлайн вправу https://learningapps.org/3002102 |
4. | Українська мова | Тема №2. Просте речення. Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами. Культура мови https://naurok.com.ua/praktichniy-posibnik-kultura-movlennya-272991.html
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=n5EH7fPCteo&ab_channel=Pi-stacjaUA - урокhttps://www.youtube.com/watch?v=VLVEWYMR04k&list=PLKEoNWHhvSgWtHTfSTeym1J0tbXhc_sAP&index=12&ab_channel=%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D0%BB%D1%8F%D0%B2%D1%81%D1%96 - Порівняльний зворот. https://webpen.com.ua/pages/Syntax_and_punctuation/comparative_turnover.html - тренажер
Д/ З: записати 5 речень з порівняльним зворотом з підр. укр.. літ.., зробити синтаксичний розбір Виконати: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2683215 – до 15.11 Порівняльний зворот. |
5. | Алгебра | Тема. Розв’язування вправ. Самостійна робота Повторити п 5 опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Fi8LrBuzZqM Виконати онлайн тестування за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/fxe888 Виконати онлайн вправи |
6. | Алгебра | Тема. Тотожні перетворення раціональних виразів Дз. Опрацювати п.6 стор.38-40 та відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=bQNy-RPHvnI https://www.youtube.com/watch?v=EfrVyTRa33Q Розв’язати № 177, додатково № 179 (1,2) |
7. | Основи здоров'я | Тема: Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Види й ознаки вибухонебезпечних предметів. Ідентифікація загроз: міни (протипіхотні, протитранспортні), боєприпаси (що не вибухнули), детонатори/підривники, саморобні вибухові пристрої та міни-пастки, набої. Ознаки небезпечних територій. Позначення/маркування небезпечних територій («Небезпечно міни» та інші) Переглянути презентацію: https://mvs.gov.ua/upload/file/vnp.pdf (короткий запис в зошит) Д/З- Виконати тестування |
8. | Англійська мова | "Downloading..." 1) Vocabulary (SB p. 26 ex. 1) - з'єднати малюнки зі словами 2) Reading (SB p. 26 ex. 2 A) - прочитати, перекласти текст 3) Записати в зошит та вивчити: communicate |kəˈmjuːnɪkeɪt| - спілкуватися download - завантажувати message - повідомлення delete - видаляти destroy - руйнувати check - перевіряти update - оновлювати 4) Виконати вправу (SB p. 27 ex. 3) - обвести слова, які підходять за значенням. Homework Виконати завдання з файлу: знайти переклад до слів у першій колонці Vocabulary item (вивчити ці слова) Вправа 1 (письмово) - доповнити речення, Вправа 2 (усно) - відповісти на запитання https://drive.google.com/file/d/124xAx1V30gcRuhfwP92WxSrUwLTTgDpN/view?usp=drive_link |
Немає коментарів:
Дописати коментар