№ | Предмет | Завдання для опрацювання |
1. | Історія України | Тема: Передумови і причини Національно-визвольної війни. Богдан Хмельницький. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=VpdkHi0-n50&ab_channel=HistOk%D0%9F%D0%BE%D0%BF%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8E - Причини та початок Національно-визвольної війни (1648–1649 рр.) Д.з. § 19, завдання: 1-3, ст. 84. |
2. | Хімія | Тема уроку : Хімічний зв'язок. Електронегативність . https://youtu.be/llMpS6mnEWI Переглянути відео, зробити короткий запис Опрацювати параграф 20 по підручнику |
3. | Географія | Тема уроку Неотектонічні рухи . Переглянути відео, зробити короткий запис.https://youtu.be/03SIvmFMNf4?si=MQ0UTH0DdTNKXcRJ Опрацювати параграф 14 за підручником вправа після параграфа |
4. | Англійська мова | Modern artists 1) Grammar (стр. 64, "Relative Pronouns") Правило вживання відносних займенників (who, which, that - всі перекладаються як "який, яка, яке, які"). Записати в зошит правило вживання who, which, that : 1. Займенник who вживається лише по відношенню до людей. The teacher who I like the most is Mrs Robins. (Вчителька, яку я люблю найбільше - це Місіс Робінс). 2. Займенник which вживається лише по відношенню до речей та тварин. The bag which is on the desk is mine. (Сумка, яка лежить на столі - моя) 3. Займенник that - універсальний, він вживається як по відношенню до людей, так і речей, тварин. Тому вище наведені приклади ми можемо також записати як: The teacher that I like the most is Mrs Robins. The bag that is on the desk is mine. Виконати SB p. 25 ex. 2 - вставили who/that або which/that Наприклад, 1. Tom Jenkins is the man who / that owns the restaurant. - Вставляємо who / that, бо мова йде про людину - Тома Дженкінса. 2) Vocabulary (SB p. 25 ex. 3) Обвести слова, які підходять. Наприклад, 1. When I broke my brother's skateboard, he was very upset (розчарований) 3) Quiz (SB p. 25 ex. 4) Спробувати відповісти або знайти відповіді на запитання самостійно. 4) WB p. 86 ex. B З'єднати 2 речення в одне, використовуючи відносні займенники who/that, which/that Homework WB p. 86 ex. A (доповнити речення словами), p. 87 ex. D (доповнити речення who, which, that) |
5. | Фізика | Тема. Агрегатні стани речовини. Фізичні властивостей твердих тіл, рідин і газів. Кристалічні та аморфні тіла. Дз опрацювати відеоурок за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=7tHFltahi0U https://www.youtube.com/watch?v=BDnWMjzDzrc Прочитати §10. Розв’язати Впр.10 №1-3 Виконати онлайн вправу https://learningapps.org/3002102 |
6. | Фізична культура | Варiативний модуль "Волейбол". Техніка безпеки під час занять волейболом. https://youtu.be/GxX1tNswxjk?si=rGdH6yIVgL9E-oyq Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t Спеціальні вправи для розвитку сили верхніх та нижніх кінцівок. (переглянути за відео посиланням та виконати). https://youtu.be/o1ahE6yPmiw?si=MV0y3HqnkCqp_wDs Відпрацювання ОНН. Д/З. Переглянути за відео посиланням. Навчальну гру з волейболу. |
7. | Основи здоров’я | Тема: Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Види й ознаки вибухонебезпечних предметів. Ідентифікація загроз: міни (протипіхотні, протитранспортні), боєприпаси (що не вибухнули), детонатори/підривники, саморобні вибухові пристрої та міни-пастки, набої. Ознаки небезпечних територій. Позначення/маркування небезпечних територій («Небезпечно міни» та інші) Переглянути презентацію: https://mvs.gov.ua/upload/file/vnp.pdf (короткий запис в зошит) Д/З- Виконати тестування |
Немає коментарів:
Дописати коментар