вівторок, 12 листопада 2024 р.

8-Б завдання для опрацювання на 13.11

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1.

Історія України

Тема: Передумови  і причини Національно-визвольної війни.  Богдан Хмельницький.

Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=VpdkHi0-n50&ab_channel=HistOk%D0%9F%D0%BE%D0%BF%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8E - Причини та початок Національно-визвольної війни (1648–1649 рр.)

Д.з. § 19, завдання: 1-3, ст. 84.

2.

Хімія

Тема уроку : Хімічний зв'язок. Електронегативність .  https://youtu.be/llMpS6mnEWI 

Переглянути відео, зробити короткий запис  

  Опрацювати  параграф  20 по    підручнику

3.

Географія

Тема уроку Неотектонічні  рухи .

Переглянути відео, зробити короткий запис.https://youtu.be/03SIvmFMNf4?si=MQ0UTH0DdTNKXcRJ

Опрацювати параграф 14 за підручником  вправа  після параграфа

4.

Англійська мова

Modern artists

1) Grammar (стр. 64, "Relative Pronouns")

Правило вживання відносних займенників (who, which, that - всі перекладаються як "який, яка, яке, які").

Записати в зошит правило вживання  who, which, that :

1. Займенник who вживається лише по відношенню до людей.

The teacher who I like the most is Mrs Robins. (Вчителька, яку я люблю найбільше - це Місіс Робінс).

2. Займенник which вживається лише по відношенню до речей та тварин.

The bag which is on the desk is mine. (Сумка, яка лежить на столі - моя)

3. Займенник that - універсальний, він вживається як по відношенню до людей, так і речей, тварин. Тому вище наведені приклади ми можемо також записати як:

The teacher that I like the most is Mrs Robins.

The bag that is on the desk is mine.


Виконати SB p. 25 ex. 2 - вставили who/that або which/that

Наприклад, 1. Tom Jenkins is the man who / that owns the restaurant. - Вставляємо who / that, бо мова йде про людину - Тома Дженкінса.


2) Vocabulary (SB p. 25 ex. 3)

Обвести слова, які підходять. Наприклад, 1. When I broke my brother's skateboard, he was very upset (розчарований)


3) Quiz (SB p. 25 ex. 4)

Спробувати відповісти або знайти відповіді на запитання самостійно. 


4) WB p. 86 ex. B

З'єднати 2 речення в одне, використовуючи відносні займенники who/that, which/that


Homework

WB p. 86 ex. A (доповнити речення словами), p. 87 ex. D (доповнити речення who, which, that)

5.

Фізика 

Тема. Агрегатні стани речовини. Фізичні властивостей твердих тіл, рідин і газів. Кристалічні та аморфні тіла.

Дз опрацювати відеоурок за посиланнями

https://www.youtube.com/watch?v=7tHFltahi0U

https://www.youtube.com/watch?v=BDnWMjzDzrc

Прочитати §10. Розв’язати Впр.10 №1-3

Виконати онлайн вправу https://learningapps.org/3002102

6.

Фізична культура

Варiативний модуль "Волейбол".

Техніка безпеки під час занять волейболом.

https://youtu.be/GxX1tNswxjk?si=rGdH6yIVgL9E-oyq

Виконувати ЗРВ та ЗФП бігові та стрибкові вправи ,за відео-посиланням. 

https://youtu.be/rSe8trCwxtQ?si=o3wzpTBKe7KE6RBL

https://youtu.be/nKOO1b7GSb0?si=_Pb0oiQS5xWaIG2t

Спеціальні вправи для розвитку сили верхніх та нижніх кінцівок. (переглянути за відео посиланням та виконати).

https://youtu.be/o1ahE6yPmiw?si=MV0y3HqnkCqp_wDs

Відпрацювання ОНН.

Д/З. Переглянути за відео посиланням. Навчальну гру з волейболу.

https://youtu.be/m24SFulmHfU?si=youy3kg0HTlvQg3l

7.

Основи здоров’я

Тема: Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Види й ознаки вибухонебезпечних предметів. Ідентифікація загроз: міни (протипіхотні, протитранспортні), боєприпаси (що не вибухнули), детонатори/підривники, саморобні вибухові пристрої та міни-пастки, набої. Ознаки небезпечних територій. Позначення/маркування небезпечних територій («Небезпечно міни» та інші)

Переглянути презентацію:

https://mvs.gov.ua/upload/file/vnp.pdf

(короткий запис в зошит)

Д/З- Виконати тестування

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3958639


Немає коментарів:

Дописати коментар

8-А завдання для опрацювання на 22.11

  № Предмет Завдання для опрацювання 1. Всесвітня історія Розділ 3. Держави Західної Європи в XVI-XVII ст. Тема уроку:Становлення абсолютно...