середа, 22 січня 2025 р.

8-А завдання для опрацювання на 23.01

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1.

Географія

  Тема уроку: Умови  грунтоутворення    https://youtu.be/PFsYnQPLBPE

Переглянути відео, зробити короткий запис 

https://youtu.be/yycJtWqyFKU                       

Опрацювати параграф  33  за підручником     

2.

Зарубіжна література

Тема: Виняткова роль Вільяма Шекспіра (1564–1616) в розвитку англійської націо-нальної літератури і світового мистецтва. Сонети № 66, 116, 130.                                                                                               https://www.youtube.com/watch?v=5Y2zW3LTxus&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD                                                                                 Д/З: С.185-191, вир.чит.й анал. сон., скл. пас-порт тв. 1 із сон

3.

Українська мова

Тема: Речення з кількома рядами однорідних членами.

 

Домашнє завдання:

 

Переглянути:

·       https://www.youtube.com/watch?v=aSqDOaGRUf0

·       https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/8-klas/proste-uskladnene-rechennia-46607/rechennia-z-kilkoma-riadami-odnoridnikh-chleniv-46714/re-ea554e8b-ff33-4b1c-ab0c-d1d8834fadb6

·       https://www.webpen.com.ua/pages/Syntax_and_punctuation/similar_parts_or_sentence.html

 

Виконати:

·       Знати теоретичний матеріал

·       https://learningapps.org/1811549

·       https://www.webpen.com.ua/pages/Syntax_and_punctuation/similar_parts_or_sentence.html (перевірити себе, в кінці сторінки) 

4.

Українська література

Тема:  І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Засоби сатиричного змалювання.

 

Переглянути:

·       https://dovidka.biz.ua/sto-tisyach-analiz/ -  аналіз

·       https://www.youtube.com/watch?v=_2-5kr7Vgt8 – фільм

·       https://www.youtube.com/watch?v=rNlvvU7OmW8 – характеристика дійових осіб

 

Гротеск (фр. grotesque, від італ. grotta — грот, печера) — художній засіб, прийом, що ґрунтується на свідомому перебільшенні, контрастах трагічного й комічного, де реальне в житті переплітається з фантастичним, страшне — з незвичайно смішним.

Іронія (гр. eironeia — удавання, лукавство) — троп: приховане кепкування, глузування. Також уживання слова в оберненому, протилежному значенні. Наприклад, із серйозним виглядом удавано стверджують протилежне тому, що думають насправді, про якесь явище чи людину. Іронія може бути доброзичливою, сумною, злою, дошкульною, гнівною. Дошкульна, гнівна іронія близька до сарказму.

Сарказм (гр. sarkasmos, від sarkazo — рву м’ясо) — троп: глузування над людиною, державою, діяльністю організацій, що ґрунтується на почутті переваги мовця над тим, про кого чи про що він пише, говорить чи до кого він звертається. Буває їдким, викривальним, гірким. Сарказм близький до іронії.

Сатира (лат. satira, від satura — суміш, усяка всячина) — вид художньої літератури у прозі чи віршах, де зображення здійснюється через різке осміювання, критику всього негативного. Об’єкт висміювання часто малюється в перебільшеному смішному чи комічному вигляді. У вузькому значенні — вірші з таким змістом)

 

 

Домашнє завдання:

·       Дочитати твір

·       https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8017180

·       Відповісти на питання: Який сміх у творі І. Карпенка-Карого «Сто тисяч» можна дослідити: гумористичний чи сатиричний? Відповідь вмотивуйте.

Що і як висміює митець у п’єсі?

·       Переглянути фільм (для лінивих:) 

5.

Фізика

Тема.Механізм електризації.Електроскоп

Опрацювати § 21 опрацювати відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=x-_yzFqnaiA

https://www.youtube.com/watch?v=U2gr8kHTOu4

Виконати експериментальні завдання 1,2 на стор. 112(зробити фотозвіт)

Розв’язати Впр.21 №1-3 та виконати інтерактивну вправу

https://wordwall.net/resource/67123167/%D1%84%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0/%D0%BC%D0%B5%D1%85%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%BC-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BF

6.

Основи здоров’я

Тема: Підсумковий урок з розділу “ Фізична складова здоров’я”

7.

Фізична культура

Варiативний модуль "Баскетбол".

Техніка безпеки під час занять з баскетболу. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/UBiXg7N8sy0?si=NhjrUiO1og50Iwwn

https://youtu.be/bCaI_qtlHyU?si=wcEGMohxPagZ-L_J

Виконувати ЗРВ, та спеціальні фізичні вправи для баскетболіста. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/nogg2kuOztY?si=55d_rRwBEuFcy9s1

https://youtu.be/cy6eIAHsCWU?si=lUZ9jAxfRkSwo544

https://youtu.be/GWV3pggW4zE?si=25wdtwgVeX3GAC7K

Ведення м'яча на місці, у русі, з обведенням предметів.

Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/-7eViHbUOyQ?si=zKAplUezfqRSu5W-

https://youtu.be/xhF-Bxugmqc?si=I3Ub0Gx93tfGgTmz

7 кидків на відстані 3 м від щита. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/rXSZR7AH-18?si=0F-aoF9E5O6W6Djm

Д/З. Переглянути за відео посиланням жести суддів у баскетболі.

https://youtu.be/kDucdqEtecg?si=BLwdvPNFvC6J_zIR

Немає коментарів:

Дописати коментар

8-А завдання для опрацювання на 12.03

  № Предмет Завдання для опрацювання 1 Геометрія Тема. Аналіз контрольної роботи № 4 з теми «Розв’язування прямокутних трикутників»  Дз Повт...