четвер, 23 січня 2025 р.

8-Б завдання для опрацювання на 24.01

 

Предмет

Завдання для опрацювання

1

Алгебра

Тема.Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа

Опрацювати п. 13,14  та відео за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=2HSAMY0cxQo

Розв’язати № 445,449

та виконати інтерактивну вправу 

https://wordwall.net/uk/resource/15431125/%D1%96%D1%80%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96-%D1%96-%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96-%D1%87%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B0

2

Алгебра

Тема. Рівняння x²= а. Основна тотожність квадратного кореня

Дз Опрацювати  відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pveE24rVdJc

Виконати онлайн тестування за посиланнями

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5254647

https://matematikatests.in.ua/ratsionalni-chysla-irratsionalni-chysla-dijsni-chysla-test-15-algebra-8-klas/

3

Інформатика

Тема: ІБЖД. Створення відеофільму. Побудова аудіо та відеоряду. Додавання до відео кліпу відео ефектів та налаштування переходів між фрагментами.

1.     Опрацювати матеріал за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/10EDhH2_Ezu6ykAyUCVZlYyaWFJMd05Uo/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true

2. Змонтувати відео за власною темою (перелік тем: мої друзі, мої домашні улюбленці, самопрезентація, мій клас, моя родина) з додаванням музики, тексту та дотриманням всіх норм створення відео.

4

Німецька мова

опрацювати нову лексику з теми «Свята та настрій» на ст. 89, розібрати граматичне правило «Речення зі сполучником dass» вправа 2, виконати вправу 3 письмово – утворити речення зі сполучником «dass».

Hausaufgabe:ст. 90 вправа 4 В – висловити свою думку щодо традиційного святкування Різдва

5

Біологія

Тема уроку: Рефлекторна дуга НС https://youtu.be/AaIZmKO4RKY  8 А

Переглянути відео, зробити короткий запис 

  8Б Лабораторне  дослідження Будова  спинного мозку   https://youtu.be/jqI-MDt8qi4                 

Опрацювати параграф  33  за підручником

6

Фізична культура

Варiативний модуль "Баскетбол".

Техніка безпеки під час занять з баскетболу. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/UBiXg7N8sy0?si=NhjrUiO1og50Iwwn

https://youtu.be/bCaI_qtlHyU?si=wcEGMohxPagZ-L_J

Виконувати ЗРВ, та спеціальні фізичні вправи для баскетболіста. Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/nogg2kuOztY?si=55d_rRwBEuFcy9s1

https://youtu.be/cy6eIAHsCWU?si=lUZ9jAxfRkSwo544

https://youtu.be/GWV3pggW4zE?si=25wdtwgVeX3GAC7K

7 штрафних кидків . Переглянути за відео посиланням.

https://youtu.be/rXSZR7AH-18?si=0F-aoF9E5O6W6Djm

Д/З. Переглянути за відео посиланням жести суддів у баскетболі.

https://youtu.be/kDucdqEtecg?si=BLwdvPNFvC6J_zIR

7

Мистецтво

Бароко: архітектура, скульптура, живопис.                                                                                                                 (Продовження)                                                                                                                                  Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=0bEbLdaLLTk                                                      Повторити ст.88-95 (підр.) Підготувати повідомлення про одного з митців представників стилю бароко.

8

Англійська мова

At the gym"

Question Tags (розділові питання)– це речення, в якому питальна частина (tag) стоїть після основної фрази і відділяється комою,перекладається як «Правда? »,«Чи не так? », «Правильно?». Дуже часто їх називають «питання з хвостиком». Наприклад, They don’t work a lot, do they? - They don’t work a lot - основна фраза, , do they? - питальна частина ("хвостик")

В основному tag questions утворюються за такою формулою:

Позитивна пропозиція + негативний хвостик He is your doctor, isn`t he? 

Негативна пропозиція + позитивний хвостик You aren't friends, are you?


Сам хвостик будується так: те ж допоміжне дієслово, яке підходить для головної пропозиції, або модальне дієслово і займенник, що позначає особу, про яку йшлося в головній частині.

Якщо в першій частині вжито допоміжне дієслово to be, to have або to do, а також модальне дієслово або змістове дієслово to be, то у хвостику ви використовуєте їх у тій же особі, числі, але в протилежній формі.

You didn't walk yesterday, did you?

They have already left, haven't they

You should call her, shouldn’t you?

Додаткове пояснення в відео:

https://www.youtube.com/watch?v=tY7uRpVUfvw


1) SB p. 37 ex. 4 (опрацювати правило та виконати завдання)

Наприклад, 1. Jenny hasn`t joined the karate class, has she?

2. John went jogging, didn`t he? (went - це неправильне дієслово в минулому часі, а допоміжне дієслово для минулого часу did)


2) WB p. 94 ex. B (з'єднати речення та хвостик запитання). Наприклад, 1. Bill could read when he was five, couldn`t he?

3) WB p. 95 ex. D - дописати правильні хвостики. Наприклад, 1. You`re not (You are not) going jogging, are you?


Homework

1) Повторити слова

2) WB p. 95 ex. C, E

C - обвести правильний хвостик. Наприклад, 1. Barry hasn't seen this film, has he?

E - доповнити діалог

Підготуватися до поточного контролю (повторити всі правила та слова з тем What's wrong with you та At the gym).

Немає коментарів:

Дописати коментар

8-А завдання для опрацювання на 12.03

  № Предмет Завдання для опрацювання 1 Геометрія Тема. Аналіз контрольної роботи № 4 з теми «Розв’язування прямокутних трикутників»  Дз Повт...